LEVERINGSBETINGELSER

FORSENDELSE AF DIN ORDRE TIL DANMARK

Forsendelsen håndteres af GLS.

  •  Varerne leveres direkte til dit hjem eller til et sted efter eget valg og leveres personligt mod underskrift.
  • Mandag til fredag fra 8:00 til 18:00.
  • Med en realtidssporingstjeneste: https://gls-group.eu/DK/da/home
  • I tilfælde af manglende levering eller fravær af modtageren efterlades en meddelelse om levering i din postkasse, og du modtager en e-mail med et nyt forslag til levering. Du kan også vælge levering til et pakkepostkontor.

Leveringsomkostningerne omfatter emballage, håndtering og transport. For alle ordrer over 75,00 € (inkl. moms) er levering gratis. Vi anbefaler, at du samler dine køb i én ordre for at optimere dine leveringsomkostninger.

For at sikre en sikker levering er vores pakker ekstra store og godt beskyttede.

RETURNERING OG TILBAGEBETALING 

Dine varer kan returneres i to tilfælde:

  • Varen svarer ikke eller svarer ikke længere til dine forventninger: Du gør brug af din fortrydelsesret.
  • Artiklen er defekt eller svarer ikke til din bestilling: Dette er kvalitetsgarantien.

FORTRYDELSESRET

Du har en fortrydelsesret på 14 dage fra modtagelsen af varerne.

For at returnere en vare, som du ikke ønsker at beholde :

1. Læg produktet/produkterne tilbage i den originale æske. Hvis du ikke længere har den originale emballage, skal du pakke produktet med den største omhu.

2. Skriv ordet "fortrydelse" OG årsagen til returneringen på følgesedlen eller fakturaen.

3. vedlægge følgesedlen eller fakturaen sammen med pakken.

4. pakningen forsegles.

5. skriv det ned på følgende adresse

Visserie Service SA

ZA Nord

72300

PARCE SUR SARTHE

Frankrig

6. aflever pakken til kureren, som du vil blive informeret om af kundeservice.

KVALITETSGARANTI

Din tilfredshed er vores prioritet. Vi gør vores bedste for at forberede din ordre med den største omhu. Det kan dog ske, at nogle varer når frem til dig i dårlig stand.

 Hvis varen

  • er defekt (f.eks. skruen er beskadiget, skruen har korrosion osv.)
  • eller ikke svarer til din bestilling (f.eks. du har bestilt en "træskrue", og du har modtaget en "betonskrue"),

Vi opfordrer dig til at kontakte os for at beskrive anomalien.

 

TILBAGEBETALING AF RETURNEREDE VARER

  •  I alle tilfælde skal du, hvis du gør brug af din fortrydelsesret, sende en e-mail til kundeservice på kundeservice@skrue-ekspres.dk inden for 14 dage for at informere os om dit ønske (tilbagebetaling), før du returnerer produktet. Du vil blive refunderet for de forsendelsesomkostninger, der er afholdt under bestillingen, hvis returneringen skyldes en fejl fra Skrue-Ekspres.dk.
  • Hvis du er omfattet af kvalitetsgarantien (defekt vare eller vare, der ikke er i overensstemmelse med ordren), kan det tilbagebetalte beløb omfatte forsendelsesomkostningerne for returforsendelsen.

TILBAGEBETALINGSPERIODE OG BETALINGSMÅDE

Prisen vil blive refunderet til dig inden for 14 dage efter, at du har modtaget varerne fra vores service.

Tilbagebetalingen kan ske ved hjælp af et hvilket som helst betalingsmiddel (f.eks. check). Vi kan også tilbyde en kreditnota eller en ombytning. Det står dog altid kunden frit for at afvise tilbuddet og anmode om tilbagebetaling.

SENERE LEVERING

Hvis leveringen af pakken er forsinket, bedes du sende en klage til vores kundeservice på kundeservice@skrue-ekspres.dk, så kontakter vi straks transportfirmaet for at anmode om en undersøgelse.

Der vil blive iværksat en undersøgelse, som kan tage op til 5 dage.

Hvis denne tid er gået, og din ordre stadig ikke er blevet leveret, bedes du kontakte vores kundeservice igen på den angivne e-mailadresse. En anmodning om tilbagebetaling vil derefter blive fremsat og behandlet så hurtigt som muligt.