Vis m-hastighed bred kuppelformet hoved M4X8 T20 elforzinket stål
- 1 enhed
- 10 enheder
- 100 enheder
- 500 enheder
schrauben
Muttern
Unterlegscheiben
GEWINDESTANGEN / BOZELENANKER
Koffer und Werkzeuge
Marine-Beschlage
| Antal enheder | 1 | 10 | 30 | 200 | 800 |
| Pris på parti Inklusive moms | 0,50 € | 1,00 € | 1,20 € | 7,10 € | 24,80 € |
Hvordan måler man længden af en skrue?
Længden af en forsænket skrue måles med hovedet. For alle andre hoveder måles længden under hovedet.
| Diameter | 3 | 3.5 | 4 | 4.5 | 5 | 6 | 8 |
| Hovedets diameter | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 12 | 14 |
| Tykkelse af hovedet | 1.9 | 2.3 | 2.6 | 2.9 | 3.2 | 3.9 | 5.5 |
| TORX | T10 | T10 | T20 | T20 | T25 | T25 | T40 |
fastgørelse af beklædning træbeklædningsplader
Til fastskruning af lægter 4x50 skruer
Opførelse af en barriere, Længde 3,50 m
Dele til opbygning af bikubebeskyttelse Autoklavestruktur 24x38
fixation de bardage fixation de bardage bois de 19 mm d'épaisseur sur 175 en double accroche
assemblage liteaux dimension 27x40
Je m’en sert pour fixer un bardage d’épaisseur 25 mm pour la construction d’un poulailler
Skabsmontering Alle dimensioner
fastgørelse af forskallingsbrædder til lægter.
samling af lægter fyrretræslægter, dimensioner 27 mm x 38 mm x 4 m
Jeg bruger disse A2 4x50 rustfri stålskruer til at bygge et hønsehus af træ. Jeg er meget tilfreds med dem. Træet er 20 mm tykt og fastgjort til 60 mm spær.
Konstruktion af udvendige inventar med klasse 4 behandlet træ
Montering af mekaniske tagsten i tagrenden VBA Rustfri stål spånpladeskrue A2 Undersænket hoved TF 4X50 Gevind over 30 TORX T20
Små, holdbare byggeprojekter A2 rustfri stål Torx-skruer 4x50, bedste værdi for pengene til små, holdbare projekter!
Små, holdbare fritidsbyggeriprojekter A2 rustfri stål Torx-skruer 4x50 delgevind, alsidige og god valuta for pengene til små, holdbare byggeprojekter.
Små, holdbare fritidsbyggeriprojekter A2 rustfri stål Torx-skruer 4x50, bedste værdi for pengene til små, holdbare projekter!
Samling af træstole. Samling til fremstilling af jigdele til serieproduktion af møbler.
Disse skruer bruges til at fastgøre 18 mm tykke fer-og-not-brædder til den udvendige vægbeklædning af et træskur.
Disse skruer bruges til at fastgøre 18 mm tykke fer-og-not-brædder til den udvendige vægbeklædning af et træskur.
Lad mig fastgøre lægter til at holde stenuld i en EWI VBA Træspånpladeskruer Rustfrit stål A2 T undersænket hoved TF 4X50 Gevind på 30 TORX T20 Lad mig fastgøre lægter til at holde stenuld i en EWI
Lad mig fastgøre lægter til at holde stenuld i en EWI VBA Skrue træspånplade Rustfrit stål A2 T træspånplade 4X50 Gevind og gevind på 30 TORX T20
Fremstilling af træplantekasser (terrassebrædder). Dimensioner 166x45x66
Skruer til udvendig Douglasgranbeklædning
INSTALLATION AF GARAGEPORT INSTALLATION AF GARAGEPORT
montering af beklædning Montering af lægter til træbeklædning af læhuse
Beslagsbeslag til hegn Beslagsektion 40x60
Skruer til fastgørelse af terrassebrædder Fixering af terrassebrædder til Leroy Merlin-spær
Skruning af 27 mm lægte på lægte til beklædning af en strudsehytte Skruning af 27 mm lægte på lægte til beklædning af en strudsehytte
Gem produkter på din ønskeliste for at købe dem senere eller dele dem med dine venner.
2026-08-30
Samme anvendelse som før til en carport Til samling af trædelene i min carport ved havet